maryakdl 2015

maryakdl 2015

دانلود انیمیشن فیلم موزیک سریال
maryakdl 2015

maryakdl 2015

دانلود انیمیشن فیلم موزیک سریال

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام رابطه


دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام رابطه

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام رابطه با لینک مستقیم و دو کیفیت متفاوت

از رسانه بزرگ پردیس موزیک

آهنگ : حسین قربان پور ، شعر : زهرا عاملی ، تنظیم : شادمهر عقیلی

Download New Music Shadmehr relationship

 

ShadmehrAghili Rabeteh دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام رابطه

 

 

تا حرف عشق میشه من میــــرم
من سخت از این حرفا دورم
منم یه روز عاشقی کردم ، از وقتی عاشق شدم اینجورم
دارو ندارم پای عشقم رفت
چیزی نموند جز ، درد نامحدود
این جای خالی که تو سینم هست
قبلاً یه روزی جای قلبـــــــــــم بود
این روزگار بد کرده با قلبم، کم بوده از این زندگی سهمم
دلیل می بافم برای عــــشق، برای چیزی که نمی فهمم
از آدمای شهر بیزارم ، چون با یکی شون خاطره دارم
به من نگو با عشق بی رحمی
من زخم دارم ، تو نمی فهمی
غریبه ام با این خیابونا
من از تمام شهر بیزارم
از هرچی رابطست می ترسم
از هرچی عشقه من طلب کارم
همین که قلب تو مردد شد، در دل من خاطره ای رد شد
از وقتی عاشقش شدم ترسیدم،از وقتی عاشقش شدم بد شد

 


نظرات 2 + ارسال نظر
امیرمحمد شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:01

خوبه

رضا جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 21:49

عاشق شادمهرم.وبلاگتون عالیه.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد